lunes, 8 de junio de 2009

Ballem!!

Aquest cap de setmana ha estat molt divertit, dissabte la Martina i el Xavi es van quedar a casa de l’avia i nosaltres vam aprofitar per anar a IKEA, li hem comprat a la Martina una estantería nova i quan va arribar a casa estava molt emocionada, no tant per la estantería, que per cert el Toni va muntar en 5 minuts, sinó per que havíem canviat de lloc els mobles de l’habitació. Dissabte a la nit vem sortir a sopar i va venir una cangur nova que em va recomanar l’Elsa Prats, es una noia joveneta i la pobre no va tenir bona entrada amb el Xavi que va plorar com un boig crec que stava cansat, al final el vam deixar dormint, doncs al Toni se li va ocórrer de donar-li el Xavi a la pobre noia en un dels seus atacs de plor, en els que no respira i la nena es va espantar… La Martina es va quedar desperta amb ella i li va explicar tota la seva vida com fa sempre.. li encanta parlar i explicar coses. Diumenge a la nit vam ballar molt, a la Martina i al Xavi els encanta, la Martina balla i ell la imita, vaig posar el aserejé, mambo number five, macarena i ens ho vam passar pipa, el Toni es moria de vergonya i va baixar les cortines per que no ens veiessin els veïns. Els nens s’han portat molt be tot el cap de setmana, son molt bons i s'estimen molt! durant aquesta setmana pròxima prepararem la festa d’aniversari de la Martina, esta molt emocionada, ara estem esperant que arribin les invitacions que he demanat per Internet per que les reparteixi al cole. Demà al matí em faré la prova d’embaràs a veure si donem un germanet nou!!

domingo, 7 de junio de 2009

Començar...

A veure si hi ha manera de começar aquest blog..........

Començar...

A veure si hi ha manera de começar aquest blog..........